ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΚΥΚΛΟΥ

TRAILMAX RAID

ADVENTURE & TRAIL

Το ολοκαίνουργιο Dunlop Trailmax Raid έχει σχεδιαστεί για χρήση 50% εντός δρόμου και 50% εκτός δρόμου, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την τεχνολογία από την εκτεταμένη οδήγηση για περιπέτεια  και την γκάμα touring της Dunlop με αυτήν του τομέα εκτός δρόμου. Είναι κατάλληλο για μια μεγάλη γκάμα μηχανών από μεσαίου μεγέθους διπλά σπορ έως μεγάλες μηχανές που είναι φτιαγμένες αποκλειστικά για περιπέτεια, προσφέροντας ικανότητα εκτός δρόμου και προβλεψιμότητα σε συνδυασμό με εξαιρετική ικανότητα σε βρεγμένο καιρό και άψογες επιδόσεις.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ JOINTLESS BELT (JLB)

Όλα τα ελαστικά δρόμου ράντιαλ είναι σχεδιασμένα με τη χρήση του συνδυασμού της Σχεδίασης με τη βοήθεια υπολογιστή (CAD) και της Ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων (FEA) καθώς και της Κατασκευής JointLess Belt (JLB) (είτε στο εμπρός ή το πίσω ελαστικό). Με την κατασκευή JLB εξαλείφονται οι επικαλύψεις ανάμεσα στις ζώνης με αποτέλεσμα πιο πολιτισμένη οδική συμπεριφορά και σταθερότερη επιφάνεια επαφής με τον δρόμο.

DYNAMIC FRONT FORMULA (DFF)


Τεχνολογία DFF στο εμπρός και πίσω ελαστικό. Το δυναμικό σχήμα του εμπρόσθιου ελαστικού έχει βελτιστοποιηθεί με τη χρήση της μεθόδου σχεδιασμού (DFF). Αυτό παρέχει την ιδανική ισορροπία μεταξύ της προσπάθειας χειρισμού, της σταθερότητας και της πληροφόρισης, προσφέροντας εξαιρετική εμπιστοσύνη.

HISILICA


Χρησιμοποιείται αυξημένη περιεκτικότητα σε πυρίτιο για μεγαλύτερη ευκαμψία των ενώσεων σε χαμηλές θερμοκρασίες. Χρησιμοποιείται για να μειώσει θερμοκρασία των ενώσεων και για να προσφέρει βέλτιστη πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα όπως και σε συνθήκες που δεν είναι ιδανικές, καθώς και για μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση.

 

ΛΑΣΤΙΧΟ: ΕΜΠΡΟΣ

ΛΑΣΤΙΧΟ: ΠΙΣΩ

ΛΑΣΤΙΧΟ: ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ (F/R) ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ
ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕΤ


Καλάθι αγορών