ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΚΥΚΛΟΥ

Τεχνολογια-Πληροφοριες Σημανσης Ελαστικων Bridgestone

Γομα πλουσια σε πυριτιο

Ενίσχυση της αναλογίας σύνθεσης με Silica σε σχέση με τη Silica Rich για σταθερές επιδόσεις στο βρεγμένο. Σε συνδιασμό με την τεχνολογία της Πολυμερούς RC προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής.

RC Polymer

Το RC Polymer, επίτευγμα της τεχνολογίας υλικών "NanoPro-Tech", ελέγχει τις ιδιότητες της γόμας σε οποιαδήποτε θερμοκρασία και βοηθά στην αποτελεσματικότητα των ιδιοτήτων της Silica.

NanoPro-Tech

Η προηγμένη τεχνολογία NanoPro-Tech της Bridgestone βελτιστοποιεί τις επιδόσεις του ελαστικού, ελέγχοντας σε μοριακό επίπεδο τις αλληλεπιδράσεις των πολυμερών, του ενισχυτικού υλικού και των υπολοίπων χημικών συστατικών του καουτσούκ, που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ελαστικού. Αποτέλεσμα: μειώνονται η τριβή, η παραγωγή θερμότητας και η στρέβλωση κατα την διάρκεια της κύλισης του ελαστικού, για καλύτερη πρόσφυση του πέλματος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

Pulse Groove

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ

Σχεδιασμός αυλακώσεων που συνδυάζουν το σχήμα παλμού με μικρούς κεντρικούς εκτροπείς, εξισώνοντας τη ροή του νερού και βελτιώνοντας την ταχύτητα ροής με αποτέλεσμα την αυξημένη αποστράγγιση, καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο και μικρότερη ολίσθηση.

Ελαστικά μοτοσυκλέτας Θεσσαλονίκη

3LC-3Layer Copound (3 τμηματα γομας)

Η γόμα στο κέντρο προσφέρει γραμμικό χειρισμό. Η γόμα στους ώμους εξασφαλίζει υψηλή πρόσφυση και στιβαρό αίσθημα επαφής.

Τεχνολογία GP-BELT

Με τη μεγέθυνση της επιφάνειας επιφάνειας επαφής με το έδαφος βελτιώθηκε η απόδοση της λαβής κατά τη διάρκεια των στροφών. Αυτό συμβάλλει επίσης στην καλύτερη συγκράτηση, στη μείωση της επιφάνειας επαφής του εδάφους που προκαλεί ολίσθηση και στον καλύτερο έλεγχο της φθοράς.

5LC - 5 Layer Compound (5 τμηματα γομας )

Η γόμα στο κέντρο προσφέρει καλή σταθερότητα. Η γόμα στους ώμους μεταφέρει την δύναμη του κινητήρα στο δρόμο με ισχυρή έλξη. Η γόμα στα άκρα προσφέρει πρόσφυση στις στροφές και ισχυρό αίσθημα επαφής στις πολύ κλειστές στροφές.

3LC CAP & BASE

Η κατασκευή CAP & BASE χωρίζει την ένωση ώμων του ελαστικού σε άνω και κάτω τμήματα. Με τη χρήση μιας υψηλής πρόσφυσης ένωσης για το ανώτερο τμήμα του ώμου, και μια ανθεκτική στην τριβή αντοχή ένωση για τα κάτω και τα κεντρικά τμήματα, παρέχει συνδυασμό τόσο απόδοσης και διανυθέντα χιλιόμετρα.

5LC - 5 Layer Compound (5 τμηματα γομας )

Η γόμα στο κέντρο προσφέρει καλή σταθερότητα. Η γόμα στους ώμους μεταφέρει την δύναμη του κινητήρα στο δρόμο με ισχυρή έλξη. Η γόμα στα άκρα προσφέρει πρόσφυση στις στροφές και ισχυρό αίσθημα επαφής στις πολύ κλειστές στροφές.

3D C.T.D.M

Αυτοματοποιημένος σχεδιασμός που καθιστά δυνατή την εκτέλεση δυναμικής, τρισδιάστατης εξομοίωσης και ανάλυση της απόδοσης των ελαστικών που επιτρέπει την έυρεση των βέλτιστων λύσεων για όλες τις συνθήκες.

C.T.D.M.

Σχεδίαση ελαστικών μέσω προγραμμάτων που περιέχουν όλη την εμπειρική τεχνογνωσία της Bridgestone που επιτρέπει την επιλογή των καταλληλότερων χαρακτηρριστικών για την κατασκευή του ιδανικού σκελετού, την γεωμετρία του πέλματος, την επιλογή των υλικών, επιτυγχάνοντας την τέλεια απόδοση.

DBC (Dual Belt Consruction - Κατασκευη Διπλης ζωνης)

Τεχνολογία που εφαρμόζεται στην κατασκευή των οπισθίων ελαστικών (μία επιπλέον ζώνη στον κάθε ώμο του ελαστικού πάνω απο την μονοσπιράλ ζώνη Kevlar) για υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, περιστροφή μεγάλης δύναμης, απορρόφηση κραδασμών, άνεση χειρισμών, το δε κέντρο του ελαστικού μένει ελεύθερο για βέλτιστη σταθερότητα.

V-MS BELT

Βελτιστοποίηση των αποστάσεων μεταξύ των χορδών της MS-BELT (μονόκλωνης ζώνης) ώστε να επιτιγχάνεται η ιδανική επιφάνεια επαφής, παρέχοντας ενισχυμένη πρόσφυση και απόδοση.

MS BELT (ΜΟΝΟΣΠΙΡΑΛ ΖΩΝΗ)

Ευρεσιτεχνία της Bridgestone,η κατασκευή σκελετού απο ένα συνεχές νήμα kellar ή ατσαλιού, σπειροειδώς τυλιγμένο κάτω απο την επιφάνεια του πέλματος και γύρω απο την περιφέρεια του ελαστικού χωρίς ενώσεις και περιττά υλικά. Έτσι το ελαστικό είναι ελαφρύτερο, σταθερότερο διότι ελαχιστοποιείται η παραγωγή μεγάλων θερμοκρασιών, δίδεται υψηλή απορρόφηση κραδασμών παρέχοντας ταυτόχρονα άνεση οδήγησης και υψηλή απόδοση.

HTSPC (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD)

Η Bridgestone είναι ο πρώτος κατασκευαστής που υιοθέτησε την τεχνολογία HTSPC στην κατασκευή του μονοσπιράλ, ατσάλινου σκελετού σχηματίζοντας το νήμα ατσαλιού απο 5 ίνες, γεγονός που παρέχει τα πλεονεκτήματα:
Περισσότερη ευελιξία απο άλλου τύπου χάλυβα MSB
Μείωση παραγωγής θερμότητας
Μεγάλη σταθερότητα χωρίς να μειώνεται η απορρόφηση των κραδασμών

OBF (Outside Bead Filter)

Τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα ελαστικά νέας γενιάς για την δημιουργία του ιδανικού πλευρικού προφίλ ώστε η κατανομή πίεσης και η ισόρροπος ακαμψία του ελαστικού να είναι στο μέγιστο.

SACT (Straight and Cornering Technology)

Επίτευξη της μέγιστης απόδοσης των ελαστικών στις υψιλές ταχύτητες και στις στροφές με την μέθοδο SACT που είναι δύο ξεχωριστά μίγματα γόμας στο ίδιο πέλμα, ένα στο κέντρο για τελεια κατευθυντικότητα και σταθερότητα με την ελάχιστη φθορά και ένα στους ώμους για μέγιστη πρόσφυση στις στροφές, ώστε να ασφαλίζονται οι ιδανικότερες συνθήκες οδικής συμπεριφοράς και απόδοσης.

MX SACT

Η πρωτοπορος τεχνολογία SACT διπλής γόμας και στα ελαστικά Motocross. Το σκληρό μίγμα στο κέντρο παρέχει υψηλή ελκτική ικανότητα και απόδοση στις ευθείες ενώ το μαλακότερο στους ώμους εξασφαλίζει ελεγχόμενη απόδοση στις στροφές και προοδευτική πλαγιολίσθηση ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή απόδοση.

MX / CAP & BASE

Ειδική τεχνολογία της Bridgestone για τα ελαστικά Motocross, για να καλύψει όλες τις απατήσεις και ειδικά των εμπρόσθιων. Το πέλμα του ελαστικού κατασκευάζεται απο δύο διαφορετικά μείγματα καουτσούκ, η γόμα επιφάνειας απο σκληρό μίγμα, ώστε τα μπλόκ να διατηρούν την μεγάλη ελκτική ικανότητα και η βάση απο μαλακό μίγμα, για απορρόφηση κραδασμών και αύξηση της πρόσφυσης και της σταθερότητας.

Καλάθι αγορών