ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΚΥΚΛΟΥ

Τεχνολογιες Michelin

Η νεα γενια 2CT!

Γόμα πιο ανθεκτική κάτω απο την μαλακή γόμα του ώμου για ένα επίπεδο σκληρότητας περισσότερο στους ώμους του ελαστικού και περισσότερη σταθερότητα υπο κλίση και ιδιαίτερα κάτω απο συνθήκες δυνατής επιτάχυνσης.

Τεχνολογια Διπλης Γομας

Επιτυχής συνδιασμός δύο συγκρουόμενων ιδεών: αργή φθορά στο κέντρο του πέλματος και πρόσφυση στους ώμους

Τεχνολογια Διπλης Γωνιας

Νέα επαναστατική τεχνολογία για τα ελαστικά moto, που φέρνει την απαιτούμενη ευστάθεια για τις πιό βαριές μοτοσυκλέτες, με συνεπιβάτη και βαλίτσες, καθώς και την άνεση για να κάνουμε μεγάλα ταξίδια. Η τεχνολογία 2ΑΤ συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο τα πλεονεκτήματα των συμβατικών και των radial ελαστικών χωρίς παραχωρήσεις: απο τα συμβατικά την ικανότητα αντοχής επιπλέον φορτίου και απο τα radial την οδηγική ευχαρίστηση.

Η τελευταια γενια X-SIPE

Οι πατενταριμένες εγκοπές και οι τρύπες της τεχνολογίας Michelin XST προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση στο βρεγμένο. Η τεχνολογία XST+ περιλαμβάνει διασταυρούμενες εγκοπές που βελτιώνουν το φρενάρισμα στο βρεγμένο και προσθέτει στρογγυλεμένες άκρες στις εγκοπές για να βοηθούν στην αποφυγή ανομοιομορφης φθοράς σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Αυτές διασπούν το φίλμ νερού και βοηθούν αποτελεσματικά στο εξαιρετικό φρενάρισμα στο βρεγμένο.

XST: X Τεχνολογια εγκοπων PST: Τεχνολογια προοδευτικων εγκοπων

Για τις μοτοσυκλέτες, η τεχνολογία εγκοπών προσφέρει περισσότερη πρόσφυση στο βρεγμένο χάρη στις πατενταρισμένες εγκοπές, οι οποίες βοηθούν στην απομάκρυνση του νερού. Για τα scooters οι εγκοπές φτάνουν έως το τέλος του βάθους σκαλίσματος και σπάζουν το φίλμ του νερού. Προοδευτική αύξηση των εγκοπών όσο αυξάνει η γωνία κλίσης.

Τεχνολογια Michelin Overlap

Το παχύ στρώμα πέλματος υποστηρίζεται απο τρία ενισχυμένα λινά για να αυξήσει την προστασία του ελαστικού εναντια στην διάτρηση.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τεχνολογια προσαρμοσμενου σκελετου

Ένα λινό με γωνία κοντά στις 90' που χρησιμοποιείται στο σκελετό, μας επιτρέπει να μειώσουμε τη σκληρότητα στο μέγιστο στη ζώνη πέλματος, διατηρώντας την σκληρότητα στα πλευρά και στους ώμους, χάρη στο λινό που αναδιπλώνεται και καλύπτει και τους ώμους. Τελικά η μαλακή ζώνη του πέλματος προσφέρει σταθερότητα όταν η σκληρότητα στα πλευρά και στους ώμους μειώνει τις αντιδράσεις απο τις δυνατές επιταχύνσεις στις στροφές.

Ελαστικά μοτοσυκλέτας Θεσσαλονίκη – Κασσάνδρου 105

NST: Τεχνολογια Near Slick

Με λιγότερο απο 5% σκάλισμα, τα ελαστικά αυτά είναι κοντά στα slick, η επιφάνεια επαφής με το έδαφος είναι σημαντική, εγγυώνται πρόσφυση χωρίς απώλειες και οι γωνίες κλίσης μπορούν να φτάσουν στις 60μοίρες.

ADT: Τεχνολογια ενισχυμενης πλεξης

Σκελετός πυκνής πλέξης, πιο σκληρός που προσφέρει ευκολία χειρισμών και άμεση πληροφόριση. Λινά πέλματος με ίνες αραμίδης στο πίσω ελαστικό. Συνδυάζουν αντοχή και μικρό βάρος για τέλεια σταθερότητα ιδιαίτερα σε μεγάλες ταχύτητες.

SRT: Τεχνολογια silica rain

Η τεχνολιγία SRT ενσωματώνει το πυρίτιο στα μείγματα γόμας που χρησιμοποιούνται στα πέλματα. Προσφέρει πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε υγρές συνθήκες, βροχή καθώς και αντοχή στην φθορά.

SRT: Τεχνολογια συνθετικων υλικων

Τα ελαστομερή (Michelin Racing Synthetic - Elastomers -MRST) και οι συνθετικές ρητίνες που χρησιμοποιούνται στις γόμες των αγωνιστικών ελαστικών, έρχονται στα ελαστικά παραγωγής προσφέροντας πολύ γρήγορο ζέσταμα. Μεγάλες γωνίες κλίσης απο την πρώτη στροφή..

Καλάθι αγορών