ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΚΥΚΛΟΥ
Ελαστικά μοτοσυκλέτας Θεσσαλονίκη

Battlax S22 – Το τελευταίο ελαστικό της Bridgestone Hypersport

Πριν από την ετήσια έκθεση INTERMOT στην Κολωνία, η Bridgestone ανακοίνωσε τέσσερα ολοκαίνουργια προϊόντα για το 2019.
Ο στόχος του Battlax S22 είναι να επιτρέψει στους αναβάτες να βιώσουν την πλήρη έκταση των επιδόσεων στο δρόμο.
Οι μηχανικοί της Bridgestone υιοθέτησαν ένα ολοκαίνουριο σχέδιο πέλματος για διάφορους λόγους:

  • Πρώτον, έχουν αυξήσει το λόγο Land / Sea στην περιοχή των ώμων, προσφέροντας αυξημένες ποσότητες πρόσφυσης στην άκρη και μείωση της ολίσθησης προς το τέλος της περιοχής επαφής.
  • Δεύτερον, η γωνία και η ευθυγράμμιση των αυλακώσεων του πέλματος έχουν τροποποιηθεί για να αναδιανείμουν τις δυνάμεις εργασίας κατά μήκος του ελαστικού. Αυτό κάνει το χειρισμό του φωτός, τη βελτιωμένη ανατροφοδότηση και τη βέλτιστη αποστράγγιση του νερού κατά την οδήγηση στο βρεγμένο.

Το πίσω ελαστικό συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη μοναδική δομή σύνθεσης 5 επιπέδων της Bridgestone, με την πολύ πιο μαλακή ένωση που βρίσκεται ακριβώς στην άκρη για μέγιστη λαβή στροφής. Η χρήση του 5LC καθιστά πιο προοδευτικό χειρισμό, ενώ διατηρεί μια πιο σκληρή κεντρική ζώνη για αντοχή.

Οι χημικοί έχουν εργαστεί σε ένα ολοκαίνουργιο σύνθετο μείγμα, χρησιμοποιώντας πρόστιμα μόρια πυριτίας στην κεντρική περιοχή, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αύξηση κατά 25% της ποσότητας πυριτίας που αγγίζει την επιφάνεια του δρόμου σε σύγκριση με το S21. Το διοξείδιο του πυριτίου είναι ιδανικό για την αύξηση των επιπέδων πρόσφυσης τόσο σε κρύες όσο και σε υγρές συνθήκες.

Σε δοκιμή της Bridgestone στην Autopolis, η Ιαπωνία σε μια BMW S1000RR έδειξε αύξηση 15% στην ταχύτητα στροβιλισμού σε ξηρή βάση σε σύγκριση με την τρέχουσα Battlax S21, η οποία είδε τους χρόνους γύρου να μειώνονται κατά 1,2%. Η αυξημένη πρόσφυση σε υγρό οδό μειώθηκε κατά 5%.

cambriantyres.co.uk/

Καλάθι αγορών