ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΚΥΚΛΟΥ

Τεχνολογια Ελαστικων Dunlop

Ελαστικά μοτοσυκλέτας Θεσσαλονίκη

Τεχνολογία MULTI-TREAD (MT)

Χρόνια επιτυχιών στα παγκόσμια πρωταθλήματα Superbike Endurance και GP είχαν ως αποτέλεσμα της εξέλιξη μιάς πρωτοποριακής πολυγόμας, που χρησιμοποιείται σε πολλά απο τα σημερινά προιόντα μας Sportmax για την πίστα και τον δρόμο. Αναμιγνύοντας τις γόμες, το ίδιο ελαστικό μπορεί να έχει διαφορετικές ιδιότητες απόδοσης σε μέγιστες γωνίες κλίσης απο ότι σε όρθια θέση και με ταχύτητα ευθείας γραμμής.

Κατασκευή JOINTLESS BELT (JLB)

Όλα τα ελαστικά δρόμου, SPROTMAX σχεδιάζονται χρησιμοποιώντας έναν συνδιασμό τεχνολογίας σχεδίασης CAD και ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων (FEA) καθώς επίσης κατασκευή JointLess Belt (JLB) (μπροστά η πίσω). Η κατασκευή JLB εξαλείφει τις επικαλύψεις ζωνών με αποτέλεσμα ομαλότερο χειρισμό και πιο σταθερή επιφάνεια επαφής με τον δρόμο.

NTEC

Το έξυπνο σύστημα ρύθμισης πίεσης NTEC της Dunlop επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιεί το ελαστικό ρυθμίζοντας την πίεση του. Για τις ημέρες που η πίστα είναι στεγνή, η μείωση της πίεσης ελαστικού αποδίδει αναμενόμενο και ισχυρό χειρισμό στο όριο. Πίσω στο δρόμο, η αύξηση της πίεσης στις συνιστώμενες απο τον κατασκευαστή τιμές θα ανταμείψει τον αναβάτη με κορυφαία επίπεδα κρατήματος και απόδοσης.

JLT

Η τεχνολογία περιέλιξης ταινίας Jointless Tread (JLT) επιτρέπει την επακριβή τοποθέτηση πολλαπλών γομών στο ελαστικό για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, αντίσταση στην φθορά, κράτημα απο το κέντρο του πέλματος προς τις εξωτερικές πλευρές και ευστάθεια του ελαστικού σε μεγάλες ταχύτητες.

CTCS

Το Σύστημα Ελέγχου Τάσεων Σκελετού (CTCS) ελέγχει την κατανομή των πιέσεων απο σκελετό προς αποφυγή οποιασδήποτε παραμόρφωσης, με αποτέλεσμα την αξιόπιστη και ελεγχόμενη διατήρηση της γραμμής που ακολουθεί η μοτοσυκλέτα , την μέγιστη πρόσφυση στην ευθεία και την καλύτερη απόκριση.

PCBT

Η νέα προηγμένη πατενταρισμένη τεχνολογία τακουνιών προοδευτικής δράσης της Dunlop (PCBT, Progressive Cornering Block Technology) προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στο τακούνι για βελτιωμένο έλεγχο της ολίσθησης.Σε συνδυασμό με τις διπλές ακμές, προσφέρει ενισχυμένο κράτημα στις στροφές.

MBD

Η καινοτομία της Κατανομής Πολλαπλών Τακουνιών (MBD, Multiple Block Distributton) χαρακτηρίζεται απο την ανόμοια κατανομή των τακουνιών στις άκρες του εμπρόσθιου πέλματος, με αποτέλεσμα την καλύτερη αίσθηση επαφής και μέγιστη πρόσφυση στην λάσπη.

V-BT

Η νέα τεχνολογία V-BLOCK της DUNLOP συνιστάται σε μία σειρά απο τακούνια σχήματος V στην κεντρική γραμμή του πέλματος του πίσω ελαστικού. Με την βελτιστοποίηση της γωνίας των πίσω ελαστικών, η τεχνολογία V-BT προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση στις γωνίες και κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Επίσης προσφέρει αυξημένη πρόσφυση κατα το φρενάρισμα και συμβάλλει στο βελτιωμένο αυτοκαθαρισμό του ελαστικού σε λασπώδη εδάφη προκειμένου να διατηρεί την απόδοση του σε υψηλό επίπεδο.

IGT

Interconnecting Groove Tread - Πέλμα με συνδεδεμένα αυλάκια, για μεγάλο ρυθμό απομάκρυνσης νερού.

HCT

Η τεχνολογία ελέγχου της θερμότητας (HCT) συνδυάζει την μεγαλύτερη διάρκεια της γόμας του εξωτερικού μέρους με ένα βασικό στρώμα με ιδιότητες παραγωγής θερμότητας και βελτίωσης της απόδοσης για μέγιστη αντοχή καθώς και αυξημένο κράτημα από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.

Καλάθι αγορών